Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

HAKKIMDA

Blog yazılarının da telif hakkına tabi tutulabileceğini hatırlatırız.

3 Kasım 2011 Perşembe

Bitti artık... Aştın bu gece!

Sen benim gözümde bir hiçsin artik,  Nefretim askimi asti bu gece 
Bugün ki sözlerin söz müydü artik Son sözün sabrimi asti bu gece 
Kolayca bitsin bu diyemedin de.. Salladin savurdun basiretsizce
Hiç mi ders almadin onca gezdik de..Yagmurun rahmeti asti bu gece
Yürümeyen neydi,iliskimiz mi? Günüm bombos deyisimiz mi?
Sensiz yasayamam çeliskimiz mi? Yalanin dogrunu asti bu gece
Ayaklarin donmus,üsümüstün de Gece yatamamis üzülmüstüm de
Bir ay oruç tutup yememistim de O çizmen boyunu asti bu gece
Yapilan söylenmez, gelmezmis dile Allahtan beklenir kul bilmese de
Kizginligim buna, sebep ise de Sabrim miadini asti bu gece
Onca yazıp, konuşup,seviyorum de Sonra bir lafa hududu geçtin de
Serefsizlik degil, nedir bu söyle Küfrüm edebimi asti bu gece
Sana son bir sözüm, nasihatim var Aldigim ahlakla bir terbiyem var
Seni doguran ana deyip geçmek var.. Saygim adabimi tuttu bu gece!


Hiç yorum yok: