Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

HAKKIMDA

Blog yazılarının da telif hakkına tabi tutulabileceğini hatırlatırız.

4 Aralık 2012 Salı

MÜHİM DEĞİL

Yutacak seni beni bıraktığın bu şehir.
Tuttuğun eller bıraktığında seni...
Kalben kimsenin sende heyecan bulamaması delirttiğinde..
Sokakları tanıyamayacaksın..
Eskisi gibi gülmeyecek o küçük çocuklar yüzüne..
Ne bir kahır, ne bir ızdırabımı duyacaksın.
Çoktan atlatmış olacağım ben.
Sen o güzel yüzün değiştiğinde,
Yanına kalmayacak işte.
En güzel yıllarını başkalarıyla geçirirken..
Sen kirlendiğinde..
Hayat seni o temiz küvetinden attığında..
Kalbin piçleştiğinde..
Ben olmayacağım yanında.
Geri kafalılıktan değil inan..
Hak ettiğim mutluluğu çaldığın için..
Her şeyi göze aldığımda güldüğün için..
Bana aşk olan sana komik geldiği için..
Yutacak seni beni bıraktığın bu şehir.
Şimdi gelsen de, gitsen de..
İnan mühim değil!
HAYAL ÇANKAY

Hiç yorum yok: