Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

HAKKIMDA

Blog yazılarının da telif hakkına tabi tutulabileceğini hatırlatırız.

7 Ocak 2013 Pazartesi

GENÇ ADAM

Oradaydım seninle... El ele.
Hatırla. 
Üşüyorduk, ağaçların altında bir bankta.
İkimizde.
İnanmıştım, bu rüyanın hiç bitmeyeceğine.
Hatırla.
Oradaydı. İlk öpüşünde.
Tutup elimden, dedin ki ''gel benimle''.
Geç oldu, giderim desem de..
İkna olmuştum, daha önce hiç kimse de görmediğim.
Manalı gözlerine.
Soğuk bir gece de başladı hikayemiz.
Geçirdiğimiz geceler, öpüştüğümüz her saniye.
Ömrüm boyunca öpseydin, bıkmazdım.
Hatırla o günleri.
Tanıştığım harikulade... Genç adam.
Bilmiyordum sonunda böyle sensiz kalacağımı.
Bu aşkta hiçbir şansımın olmayacağını.
Gitmek zorunda değilmişim, şimdi anlıyorum.
Bu güzel rüyayı bir daha göremeyeceğime.
İnanamıyorum.
Şimdi... Başka dünyalarda, sensiz nasıl yaşarım?
Seni nasıl paylaşırım bu kadar sahiplenirken?
Bilmiyorum.

HAYAL ÇANKAY










Hiç yorum yok: