Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

HAKKIMDA

Blog yazılarının da telif hakkına tabi tutulabileceğini hatırlatırız.

29 Nisan 2013 Pazartesi

BEDEL

Her yolun sonunda bir çizgi daha ekledim göz altlarıma...
Elbette gülüşlerin bir bedeli vardı.
Çok giden oldu, gelenden fazla...
Elbette her gelişin bir gidişi vardı.
Anladığımda sol yanımın para etmediğini...
Ne kendimi sattım, ne de sevdiklerimi.
Elbette iyiliğin bir bedeli vardı.
Düşmanlarıma sakladım, kötülüklerimi.
Bir gün ansızın kalbim sızladı.
Ne durdu, ne attı; belki travmaydı.
Elbette yaşamamın bir bedeli vardı.
Bir melek geldi, söktü içimi aldı.
Sen gelmedin.
Sen hiç gelmedin.
Yokluğun içimde sızım sızım sızlarken...
Sen benim selamı nereden duyabilirdin.
Öyle ya; ben senin ne semtin, ne de dengin değildim.
HAYAL ÇANKAY

Hiç yorum yok: