Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

HAKKIMDA

Blog yazılarının da telif hakkına tabi tutulabileceğini hatırlatırız.

8 Mayıs 2013 Çarşamba

ÖYLE BİR SEVDİM Kİ;

Öyle bir sevdim ki;
Bir akşam üstü gelir sandım beklediğim yere.
Bekledim, sabaha kadar... Gelmedi.
Öyle bir sevdim ki;
Kendimi fırtınada çırpınan bir yelken sandım.
Boğuldum, sabaha kadar... Sandaldım.
Öyle bir sevdim ki;
Sokağından geçtim sevdanın, çalkalandı mahalle.
Bağırdım sabaha kadar, duymadı yine.
Öyle bir sevdim ki;
Adak adayıp kesmedim başıma bir şey gelsin diye;
Kanadı içim, aktı yüreğime... Görmedi.

Öyle bir sevdim ki;
Kendi masalımızı yazardık belki...
Kahraman gibi salınırken karşımda bir tilki. Masaldı Allah'tan ki.

Öyle bir sevdim ki;
Bir meşe ağacının gölgesinde uyumuşum halbuki...
Acelece yazmışım meğer bizi.
HAYAL ÇANKAY


Hiç yorum yok: