Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

HAKKIMDA

Blog yazılarının da telif hakkına tabi tutulabileceğini hatırlatırız.

12 Temmuz 2012 Perşembe

BİR GÜN



Bir gün…

Bir gün her şey yolunda gittiğinde; her hata da arkasını dönen, dost yerine koyup arkadan peşkeş çeken, her sözüm de mana arayan, her yaptığım şeyde bana sormadan beni yargılayan, her koşulda bana yanlış yapan ve yaptıkları çok iyiymiş gibi yüzüme bakan. Bir kalemde sileceğim, o hayatımdan çıkaracağım insanlar sağ olmalı. Sağ olmalılar ki; elimle kurduğum dünyamda yerlerinin olmadığını, olamayacağını bilmeliler. Sağ olmalılar ki; kendimi yeterince tanıttığım halde tanımıyormuşçasına boş yere yargıladıklarını fark etmeliler. Sağ olmalılar ki; ''İyiydi'' dememeliyim arkalarından.

Beni hiç anlamadıklarını... Ayakta uyutmaya çalışırken, kendi gafletlerinin içinde boğulduklarını görmeliler. Ve hiçbir zaman sol yanımda bir değerlerinin olamayacağını kaybettikten sonra anlamalılar.
Şimdiden yüzüme iyi bakmalılar!

Kör gözleriyle baktıklarını, sağır kulaklarıyla duyduklarını, lal olacak dilleriyle konuştuklarını sanan hayalperest yakınlarım....

Sağ olun...

Bir gün her şey yolunda gittiğinde; yanlış yollara sapan, şu an o doğru yol(!)deki düzgün ve çok doğru olduğunu düşünen, herkesten zeki olan tanıdıklarım! (!)
Sağ olmalılar. Benim bir lafına belki ömrümü vereceğim... Zira ellerini sallasalar ellilerden bahseden, beni bir kenara itmeye çalışan yüce dostlarım. Beraber birleşip rüyalarımızı gerçekleştireceğimiz halde... Ele ele vermek yerine kendi rüyalarında ''Araf''ta kalacak olan... Ancak rüya içinde rüya gördüklerini fark etmeyen büyük insanlar...

Sağ olun!

HAYAL ÇANKAY

Hiç yorum yok: