Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

HAKKIMDA

Blog yazılarının da telif hakkına tabi tutulabileceğini hatırlatırız.

12 Temmuz 2012 Perşembe

Çal Kapımı


Nazikçe dokundum yüzüne. Vurdun dedin.
Git dedin, kaçtım senden. Gittin dedin.
Bir tokaydı belki saçlarımı toplayan.
Hangi eller gezdi dedin daha, o baharda ilk senin için; özel tararken.
Dişlerim gibi, aptallığımı da fırçalayabilseydim keşke.
Damaklarımda acıyı hissettiğimde, kalbime dokunmalıydı en çiğ güfteler.
Belki bu kadar acıya rağmen, hala mizahın derdindeyim. Ancak senin her bakışın alıp götürürken beni, ben aslında seninle gülmenin peşindeyim.
Hala mı? Hala.
Üç gün beş gün… Kaç güne yeterse ömrümüz. Bir dakikam dahi kıymetli seninleyken. Peki ey Yaradan. Bu saçma sapan düşüncelerle önüme bahaneleri yığan bu kulunu… Bana sana yeniden hamd etmem için mi verdin? Hamd olsun.
Öldürse de, beni yeniden diriltsen de, beni onunla sınıyorsun bilirim.
Tutam tutam kestim saçlarımı. Yüzüme kezzap dökmeye ramak kalmışken, ellerimle kendimi boğazlarken, bu hayat daha fazla anlamsızlaşırken…
Bana seni verdi Yaradan. Senin ruhun bile duymadan.
Zehrini akıtsanda kanıma… Beni sende benden aldın, daha sesini duymadan.
İlla ki olacaksa, joker hakkım sensin. Cevap hakkım doğsa da, seni çıkarırım buyurun cevap diye.
İstediğin kadar kaldır elini, at tokadını. Şimdilerde buna şiddet diyorlar. Varsın desinler.
Ben sana razıyken, senin rızan yokken.
Dayanırım ben.
Bir telefona baksaydı keşke. Dedikleri gibi, elimi sallasam ellisi olsaydı keşke.
Katrilyonda olsa bakmayacağımı gör diye.
Sana her şeyi bırakıp koşa koşa geldim, belki içi dolu dışı bomboş aşkımla.
Sevmeli misin beni. Şüpheliyim inan kendimden.
Korku… Birkaç rastlantı. Ve birkaç saç teli kaldı üzerinde ihanetlerinin içinden.
Varsın olsun. Çal kapıyı, çıkayım kapıya. Ya da ben geleyim.
Ama, rahatsız etmeyeyim ben seni. Sen etsene.
Hadi rahatsız et beni çık gel. Sen kızart yanaklarını, ben sinsi sinsi güleyim içimden.
Rahatsız olmadığımı anlama diye.
Herkesin bir hikayesi varken, bizimkisi yarım bile değil.
Başlamadan biten bir masal sadece. Menfaat dünyasıymış peh. Hadi tüm çıkarların için kullan beni.
Bir hapishaneye çevirmişken evimi, sana da birkaç parmaklık yakışır.

Hayal Çankay

Hiç yorum yok: