Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

HAKKIMDA

Blog yazılarının da telif hakkına tabi tutulabileceğini hatırlatırız.

12 Temmuz 2012 Perşembe

YALANLAR


İnsan seçimleriyle kendini ya var eder, ya da yok.

Bana bıraktığın asil bir intikam sadece.
Gerekirse tüm rezillikleri barındırsın içinde.
Bana bıraktığın asaletinin parçalara bölünerek, utancın simgesine dönüştüğü bir baş eğme.
Sırtımdan kazandın oysa… Gururum ayaklar altında. Keyfime değme!
Bir kelimeye yıkabilecekken en yüksek dağı, bir kelimeyle yıkıldı üstüme dağlar, kısa günün karı.
Hep kaçırdım kılmayı.
Umudumu bağladım en çözülmez sandığım halata.
Ve çürüklerini topluyorum derinlerden hala da.
Tebessüme ihtiyacım varken, dans ediyordu bahçelerimin şöleninde en sadık (!) dostlarım.
Kaybedebileceğim ne varsa sonunda bir kazancım olacaktı hani.
Bu da mı yalandı, mutlulukta mı fani?
Burnumu çekerken mendil uzatan o soylu hizmetçilerden daha aşağı tabakadanmış hıçkırıklarım.
Ve ben ne zaman üzülsem, burnum akar.
Kolumun ucuyla silelim gelir, utanırım.
Belki bize öğretilenlerin hepsi yalandı, belki de kimse bu kadar iyi anlamadı.
Kahvemi yudumlarken dahi yudumumu sayan o asil, burjuva dostlarım(!). İçlerinde hepsi namuslu, hepsi titiz, temiz. Hepsi asil ve tuvalete bile girmiyorlar.
Aşığım dediğimde gülen, hadi sen mi diye beni yine hakkım yokmuş gibi, layık değilmişim gibi bana öğreten niceleri.
Ve sen… Kalbimin zennesi, aşkımın en keskin kılıcı, damarıma işleyen dünyayı ele geçirmek için hazırlanan son serum.

Hadi büyüt o zaman beni. Büyütün, anlatın bana neden gittiğinizi.
İnandığıma eminmiş gibi anlatın…
Sizi canı gönülden seviyormuşum gibi çekin burnunuzu. Her yaptığınızı alkışlayacakmışım gibi anlatın bana kendinizi.

Ben hiçbir zaman kimseyi sevmemişken, sizi de seviyormuş gibi yaparım belki.
Demesi kolay… Anlatması çok zor bu olanları.
Benim kimseye eyvallahım yok diyenlerin peşinden gidelim var. Alın gidin beni.
Beni de alın gidin buradan.
Ben her şeye geç kalan.
Adım fani.
Ölümsüz değilim sizin gibi!

Bir gün açtığımda penceremi. O iyiliğimi düşünen beni karanlığa itenler de olacak mı izlediğim yollarda?
Hepsi çıkacak mı bir gün karşıma sıra sıra.
Katili teşhis eder gibi penceremden, yaslı camımdan seçecek miyim onları tek?

Şu sağdaki daha 18 ime basmadan bana hayallerin gerçek olacağını söyleyen!
Yanındaki, bir gün her şeyin mutluluk saçacağını anlatan.
Ve onun önündeki…
İlk kez beni sevdiğini söyleyen zalim…
Diğeri beni ilk aldatan.
Öteki; bana ilk hediyeyi alıp sonra başıma kakan.
En soldaki beni benden alan. Yanındaki ise bana ömrüm boyunca masal anlatan.

HAYAL ÇANKAY



Hiç yorum yok: