Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

HAKKIMDA

Blog yazılarının da telif hakkına tabi tutulabileceğini hatırlatırız.

10 Temmuz 2012 Salı

Serseri


Üzerimde sanki yılların yükü, ve zihnimde bıraktığın yoktan bir öykü.
Hamallığını yapıyorum boş adamlığın...
Mahrumluk, mağdurluk nedir, bilmezdim ben. 
Şimdi...
Uzaklarda birikiyorum sana, unutmayı seni, bilmiyorum.
Sana dokunmaya ramak kala, talan oluyor kalanlar senden bana.
Beni al bir rafa koy oradan bak, izle eserini.
Harabelerin kalıntılarında kazı beni, yokla üzerimde çizdiğin işaretleri..
Poseidon sende boş durma. Devir denizleri üzerime, varsan..
Sen de yoksun, zira aşk da yok. Öyle ya!
Ben hep olmayan efsanelere inanıyorum zaten.
Tesellisi yok artık, avunamıyorum. 
Sığ bir suyun yüzünde çırpınıp duruyorum.
Bu her gece beni birden fazla eksilten ne?
Senin beni ezip geçmen mi, kelimelerinle.
Kendine de bir bak bana söylenirken.
Serseri serseri der mi? Serseriye.
Derse...
Bana, içtenlikle sevgili de!...
Yapamıyorsan da, bir dene?


Hayal Çankay

Hiç yorum yok: